فهرست دوره های نشریه : 12 دوره سال 1401 سال 1400 سال 1399 سال 1398 سال 1397 سال 1396 سال 1395 دوره 10, شماره 33 دوره 10, شماره 32 دوره 10, شماره 31 دوره 10, شماره 30 سال 1394 سال 1393 سال 1392 سال 1391 سال 1390
فهرست مقالات نشریه: فصلنامه مديريت بازاريابي, زمستان 1395, دوره 10, شماره 33 8 مقاله 1 : تأثیر نوع هتل و تجربه مورد انتظار از خدمات هتل بر واکنش های شناختی، هیجانی و رفتاری مشتریان با در نظر گرفتن وجود تصاویر گمراه کننده در وب سایت نویسنده: حيدرزاده هنزايي کامبيز*,نجفي کبري,کردباغ زهرا صفحه: از 1 تا 27 کلید واژه: نوع هتلتجربه مورد انتظار از خدمات هتلواکنش شناختيواکنش هيجانيواکنش رفتاري مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 2 : شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر در رقابت پذیری بر رشد و توسعه بازار صادراتی به کمک تکنیک های تصمیم گیری چندمعیاره فازی نویسنده: عبدالوند محمدعلي*,حضوري سميه صفحه: از 29 تا 39 کلید واژه: رقابت پذيريرشد بازار صادراتيبازارهاي هدف صادرکنندگانصادرات مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 3 : شناسایی و اولویت بندی موانع ترخیص کالا از گمرک شهریار شهر تهران با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی (AHP) نویسنده: زنگانه مهدي*,محمدي آرزوچي خديجه,کاظمي سيدحسين,مهراني هرمز صفحه: از 41 تا 64 کلید واژه: گمرکساختار گمرکعملکرد گمرکگمرک الکترونيکترخيص کالامبادلات تجاري بين الملل مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 4 : بررسی عوامل مؤثر برگرایش به مصرف غذای سالم در بین دانشجویان (دانشگاه ایلام و دانشگاه علوم پزشکی ایلام) نویسنده: پورجمشيدي حديث*,محمدي زلاني آزاده,مهدي زاده حسين,معتمدي نيا زهره صفحه: از 65 تا 73 کلید واژه: دغدغه سلامتغذاي سالمدانشجويان دانشگاه هاي ايلاممعادلات ساختاري مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 5 : شبیه سازی الگوی آیدا با تاکید بر ارتباطات یکپارچه بازاریابی (مورد مطالعه: محصول لیگنو اَکتیوِیتِر شرکت جهان کشت فلات سبز) نویسنده: علوي سيدمسلم*,موسوي سيدمحمدهاشم صفحه: از 75 تا 90 کلید واژه: ارتباطات يکپارچه بازاريابيالگوي آيدارفتار مشتريانرويکرد پويايي شناسي سيستمي مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 6 : تعیین ارتباط نگرش به تبلیغات صحه گذار و ارزش ویژه برند با توصیه خرید به دیگران نویسنده: بهرامي شهاب* صفحه: از 91 تا 102 کلید واژه: نگرش به تبليغاتصحه گذارارزش ويژه برندتوصيه خريد مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 7 : مخاطرات دوگانه اثر استراتژی های سهم بازار بر همنوایی با برند و وفاداری رفتاری و نگرشی هواداران باشگاه های فوتبال و والیبال نویسنده: فتاحي فاطمه,نظري رسول* صفحه: از 103 تا 115 کلید واژه: همنوايي برندسهم بازار گروهيوفاداري رفتاريوفاداري نگرشيمخاطرات دوگانههواداران مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 8 : طراحی مدل برند کارفرما برای سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر بازاریابی داخلی نویسنده: بيگلو ليلا,اسکندري کريم* صفحه: از 117 تا 134 کلید واژه: بازاريابي داخليبرندسازي داخليبرندبرند کارفرما مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: