فهرست دوره های نشریه : 9 دوره سال 1398 سال 1397 سال 1396 دوره 12, شماره 37 دوره 12, شماره 36 دوره 12, شماره 35 دوره 11, شماره 34 سال 1395 سال 1394 سال 1393 سال 1392 سال 1391 سال 1390
فهرست مقالات نشریه: فصلنامه مديريت بازاريابي, بهار 1396, دوره 11, شماره 34 8 مقاله 1 : تاثیر منابع مختلف مالی (بودجه شخصى در برابر بودجه شرکتى ) بر نحوه قضاوت درباره عدالت قیمتى و قصد خریدهاى بعدى نویسنده: زيبائيان مهسا,چيت ساز شهرزاد*,سعيدي حميد صفحه: از 1 تا 26 کلید واژه: شناختقيمت گذاريقيمت منصفانهاخلاق مصرفيقيمت ناعادلانهروان شناختي مصرف کنندهکسب و کار اخلاقياثرات روند منصفانهطرح عامليروش علي آزمايشي مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 2 : بررسی استراتژی کسب و کار جهانی سازگار با محیط زیست بر عملکرد صادرات سبز نویسنده: غياث آبادي فراهاني مريم*,غفاري آشتياني پيمان صفحه: از 27 تا 40 کلید واژه: صادرات سبزفرهنگ سازماني سبزمزيت رقابتي سبزسازگار با محيط زيست مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 3 : بررسی تاثیر نگرش، هنجارهای ذهنی و کنترل رفتاری بر قصد خرید کالاهای قاچاق (مورد مطالعه لوازم آرایشی و بهداشتی) نویسنده: سلطاني نادعلي*,نوروزي محمدصالح صفحه: از 41 تا 52 کلید واژه: نگرشهنجارهاي ذهنيکنترل رفتاريقصد خريدکالاي قاچاق مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 4 : بررسی اثرمیانجی سیاست های سازمانی درتاثیر بین جو کاری اخلاقی برتعهد عاطفی و عملکرد خدمات مشتری فعالانه در شعب بانک سپه شهر شیراز نویسنده: موسوي سيدعليرضا* صفحه: از 53 تا 63 کلید واژه: سياست سيستم پاداشجوکاري اخلاقيتعهد عاطفي کارکنانعملکرد خدمات مشتري مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 5 : شناخت عوامل بازینمایی و تاثیر آنها در جذب و نگهداری مشتریان کسب و کارهای اینترنتی (مورد مطالعه: دیجی کالا) نویسنده: محمدي محمود* صفحه: از 65 تا 76 کلید واژه: بازينماييجذب و نگهداريفروشگاه اينترنتي ديجي کالا مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 6 : تاثیر فرهنگ و محتویات تبلیغات شوخ طبعانه بر قصد خرید محصول در چارچوب نگرش ها و ادراکات مشتریان نویسنده: باقري سيدمحمد,قلي پور گودرزي آزيتا* صفحه: از 77 تا 93 کلید واژه: قصد خريدقصد استفاده از نام تجاريادراک از طنزاثربخشي تبليغگرايش به تبليغنگرش نسبت به تبليغ مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 7 : بررسی نزدیک بینی بازاریابی مدیران با اعمال متغیرهای میانجی: ارتباط شرکت با مشتریان ومشورت کردن با پرسنل واحد فروش نویسنده: درودي هما,مرادي ساناز* صفحه: از 95 تا 109 کلید واژه: نزديک بيني مديرتحقيقات بازاريابيارتباط با مشتريمشورت با کارکنان فروش مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 8 : تاثیر بازاریابی رابطه مند بر کیفیت روابط مشتری – فروشنده و عملکرد مالی نویسنده: عسگرپور عسکر*,راه چمني احمد صفحه: از 111 تا 132 کلید واژه: بازاريابي رابطه مندروابط مشتري و فروشندهروابط شرکت و مشتري و عملکرد مالي مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: