فهرست دوره های نشریه : 19 دوره سال 1398 سال 1397 سال 1396 سال 1395 سال 1394 سال 1393 سال 1392 سال 1391 سال 1390 سال 1389 سال 1388 سال 1387 سال 1386 دوره 13, شماره 4 (46) دوره 13, شماره 3 (45) دوره 13, شماره 2 (44) دوره 13, شماره 1 (43) سال 1385 سال 1384 سال 1383 سال 1382 سال 1381 سال 1380
فهرست مقالات نشریه: فصلنامه پژوهش و برنامه ريزي در آموزش عالي, بهار 1386, دوره 13, شماره 1 (43) 8 مقاله 1 : مطالعات راهبردی توسعه اطلاعاتی نظام آموزش عالی در ایران نویسنده: منتظر غلامعلي* صفحه: از 1 تا 26 کلید واژه: فناوري اطلاعاتمطالعات راهبرديآموزش عاليتوسعه اطلاعاتي و مدل UNDP مراجع: (1) استنادها: (8) بارگیری متن کامل: 2 : معیارهای تولید دروس الکترونیکی و استانداردها با توجه به جایگاه آنها در یادگیری الکترونیکی نویسنده: صفوي سيدعلي اكبر*,باوقار مجيد,غفاري حسين صفحه: از 27 تا 52 کلید واژه: فناوري اطلاعاتيادگيري الکترونيکيمحتواي الكترونيكياستانداردها و معيارها مراجع: (0) استنادها: (2) بارگیری متن کامل: 3 : دانشگاه مجازی: بازخوانی روایت های موجود نویسنده: عطاران محمدرضا* صفحه: از 53 تا 74 کلید واژه: دانشگاه مجازيتجسدپارادايمساختگرايي و اجتماع پژوهشي مراجع: (3) استنادها: (4) بارگیری متن کامل: 4 : معیارهای انتخاب ابزارهای تالیف محتوا در یادگیری الکترونیکی نویسنده: تقي ياره فتانه,سيادتي ملودي* صفحه: از 75 تا 89 کلید واژه: آموزش الکترونيکيابزار تاليفمقايسه تطبيقيمعيارهاي انتخاب و انطباق مراجع: (0) استنادها: (1) بارگیری متن کامل: 5 : منابع اطلاعاتی به عنوان یکی از نظام های پشتیبانی در آموزش الکترونیکی: مطالعه موردی دانشجویان دوره های آموزش مجازی دانشگاه شیراز نویسنده: جوكار عبدالرسول,خاصه علي اكبر صفحه: از 90 تا 112 کلید واژه: آموزش الکترونيکيکتابخانه ها و منابع اطلاعاتي مراجع: (0) استنادها: (5) بارگیری متن کامل: 6 : انتقال از دانشگاه آموزش از راه دور سنتی به دانشگاه مجازی: نوآوری و چالش تغییر (مطالعه موردی) نویسنده: ابراهيم زاده عيسي* صفحه: از 113 تا 134 کلید واژه: آموزش باز و از راه دوردانشگاه مجازييادگيري مستقلآموزش الكترونيكييادگيري مشاركتيآموزش مبتني بر فاوا و كنترل كامل كيفيت مراجع: (0) استنادها: (4) بارگیری متن کامل: 7 : مبانی نظری و کاربردی یادگیری الکترونیکی نویسنده: آتشك محمد* صفحه: از 135 تا 156 کلید واژه: يادگيري الكترونيكياهداف يادگيري الكترونيكيويژگي هاي يادگيري الكترونيكيمزايا و محدوديت هاي يادگيري الكترونيكيگروه هاي برخوردار از يادگيري الكترونيكيزيرساخت هاي يادگيري الكترونيكي و طراحي و تحليل آموزشي مراجع: (0) استنادها: (9) بارگیری متن کامل: 8 : بررسی نگرش استادان و دانشجویان به یادگیری الکترونیکی: پیمایشی در دانشگاه های دارای آموزش الکترونیکی در ایران نویسنده: سيدنقوي ميرعلي* صفحه: از 157 تا 176 کلید واژه: يادگيري الكترونيكينگرشخودكاميابي و آموزش چندرسانه اي مراجع: (0) استنادها: (7) بارگیری متن کامل: