فهرست دوره های نشریه : 15 دوره سال 1399 سال 1398 سال 1396 سال 1393 سال 1392 سال 1391 سال 1390 سال 1389 سال 1388 سال 1387 سال 1386 سال 1385 سال 1384 دوره 5, شماره 4 (پیاپی 18) دوره 5, شماره 3 (پیاپی 17) دوره 5, شماره 2 (پیاپی 16) دوره 5, شماره 1 (پیاپی 15) سال 1383 سال 1382
فهرست مقالات نشریه: فصلنامه كودكان استثنايي (پژوهش در حيطه كودكان استثنايي), پاییز 1384, دوره 5, شماره 3 (پیاپی 17) 7 مقاله 1 : بررسی شیوع و علل اختلالات یادگیری در دانش آموزان دوره ابتدایی استان اردبیل نویسنده: نريماني محمد*,رجبي سوران صفحه: از 231 تا 252 کلید واژه: اختلالات يادگيرينارسايي ويژه در يادگيرينارساخوانينارسانويسينارسايي در حساب مراجع: (0) استنادها: (14) بارگیری متن کامل: 2 : نیازسنجی از معلمان و والدین دانش آموزان نابینای دوره ابتدایی به منظور تدوین برنامه درسی در آموزش مهارتهای جهت یابی و تحرک نویسنده: ميرزابيگي محمدعلي,كريمي اشرف* صفحه: از 253 تا 270 کلید واژه: نابيناييمهارتهاي جهت يابي و حركتنيازسنجي آموزشيبرنامه درسي مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 3 : محتوای آموزشی و آماده سازی کودکان کم توان ذهنی آموزش پذیر در زمینه مهارتهای زندگی مستقل از دیدگاه معلمان و والدین نویسنده: بهراد بهنام* صفحه: از 271 تا 294 کلید واژه: مهارتهاي زندگي مستقلمحتواي آموزشيكم تواني ذهني مراجع: (0) استنادها: (1) بارگیری متن کامل: 4 : انطباق و استاندارد سازی آزمون غیر کلامی هوش اسنایدرز - اومان برای کودکان 7 - 2.5 سال: یک مطالعه مقدماتی نویسنده: مينايي اصغر* صفحه: از 295 تا 322 کلید واژه: آزمون غيركلاميهوشاعتبارروايي مراجع: (0) استنادها: (1) بارگیری متن کامل: 5 : تبیین نظری اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی: الگوی بازداری رفتاری و ماهیت خود کنترلی نویسنده: علي زاده حميد* صفحه: از 323 تا 348 کلید واژه: اختلال نارسايي توجه / بيش فعاليبازداريكاركردهاي اجراييزمانكنترل حركتي مراجع: (0) استنادها: (8) بارگیری متن کامل: 6 : بررسی عملیات ردیف کردن در کودکان ناشنوا نویسنده: كاكوجويباري علي اصغر* صفحه: از 349 تا 366 کلید واژه: رديف كردنكودكان ناشنوا مراجع: (3) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 7 : معرفی و نقد کتاب: اضطراب ریاضی و راه های غلبه بر آن – آن چه معلمان باید بدانند نویسنده: رمضاني مژگان* صفحه: از 367 تا 368 کلید واژه: مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: