APA :
کپیعباداتی، ن.، و ساروخانی، ب.، و فرهنگی، ع. (1396). طراحی مدل تاثیر قابلیتهای اجتماع برند شهروندان سایبری بر ارتقای عملکرد برند سازمانهای تولیدکننده محصولات رسانه ای. مدیریت شهری, 16(46 ), 113-130. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=484375
Vancouver :
کپی عباداتی نرجس، ساروخانی باقر، فرهنگی علی اکبر. طراحی مدل تاثیر قابلیتهای اجتماع برند شهروندان سایبری بر ارتقای عملکرد برند سازمانهای تولیدکننده محصولات رسانه ای. مدیریت شهری. 1396 [cited 2022August15];16(46 ):113-130. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=484375
IEEE :
کپی عباداتی، ن.، ساروخانی، ب.، فرهنگی، ع.، 1396. طراحی مدل تاثیر قابلیتهای اجتماع برند شهروندان سایبری بر ارتقای عملکرد برند سازمانهای تولیدکننده محصولات رسانه ای. مدیریت شهری, [online] 16(46 ), pp.113-130. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=484375.