APA:
کپیحسنی، محسن، شریف، عاطفه، و زندیان، فاطمه. (1398). تاثیر مدیریت دانش مشتری بر تبلیغات شفاهی از طریق کیفیت خدمات الکترونیک (مطالعه موردی: خرده فروش های الکترونیک شهر تهران). مدیریت اطلاعات، 5(2 (پیاپی 9) )، 97-119. SID. https://sid.ir/paper/404257/fa
Vancouver:
کپیحسنی محسن، شریف عاطفه، زندیان فاطمه. تاثیر مدیریت دانش مشتری بر تبلیغات شفاهی از طریق کیفیت خدمات الکترونیک (مطالعه موردی: خرده فروش های الکترونیک شهر تهران). مدیریت اطلاعات[Internet]. 1398؛5(2 (پیاپی 9) ):97-119. Available from: https://sid.ir/paper/404257/fa
IEEE:
کپیمحسن حسنی، عاطفه شریف، و فاطمه زندیان، “تاثیر مدیریت دانش مشتری بر تبلیغات شفاهی از طریق کیفیت خدمات الکترونیک (مطالعه موردی: خرده فروش های الکترونیک شهر تهران)،” مدیریت اطلاعات، vol. 5، no. 2 (پیاپی 9) ، pp. 97–119، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/404257/fa