فهرست دوره های همایش : دوره های مجمع دوره 5, 11 شهریور 1400 دوره 4, 27 آذر 1399 دوره 3, 22 آبان 1398 دوره 1, 16 مرداد 1397 دوره 2, 26 دي 1397
فهرست مقالات منتشره در همایش : تعداد 13 مورد یافت شد از 2 كنفرانس علمي پژوهشي دستاوردهاي نوين در مطالعات علوم مديريت، حسابداري و اقتصاد ايران عنوان همایش علمی: كنفرانس علمي پژوهشي دستاوردهاي نوين در مطالعات علوم مديريت، حسابداري و اقتصاد ايران گروه تخصصی: علوم انساني نوع: سازمان ها و مراکز غير دولتي برگزار کننده: موسسه آسو سیستم آرمون دوره همایش علمی : 4 تاریخ برگزاری: 27 آذر 1399 شهر محل برگزاری: ایلام تارگاه: http://www.scraimsae.ir/fa/ پست الکترونیکی: 1 : بررسی اثر استاندارد سازی و سفارشی سازی خدمات بر وفاداری مشتری با توجه به نقش میانجی گری کیفیت خدمات و رضایت مشتری (مورد مطالعه شرکت بیمه دانا، استان البرز) عنوان همایش: كنفرانس علمي پژوهشي دستاوردهاي نوين در مطالعات علوم مديريت، حسابداري و اقتصاد ايران زمان: 27 آذر 1399 دوره: 4 نویسنده: اکبری جواد*,موسوی زاده سیدرضا,سیدی سیدایمان کلید واژه: رضایت و وفاداری مشتری,سفارشی سازی واستانداردسازی خدمات بارگیری متن کامل: 2 : رابطه بین مهارت های فردی مدیریت زمان با اثربخشی سازمانی در بین مدیران ادارات دولتی شهرستان کرج عنوان همایش: كنفرانس علمي پژوهشي دستاوردهاي نوين در مطالعات علوم مديريت، حسابداري و اقتصاد ايران زمان: 27 آذر 1399 دوره: 4 نویسنده: سرافراز زهرا* کلید واژه: مدیریت زمان,مهارت های فردی مدیریت زمان,اثربخشی سازمانی بارگیری متن کامل: 3 : بررسی رابطه سرمایه اجتماعی با عملکرد و مسئولیت پذیری شرکت با توجه به نقش میانجی تسهیم اطلاعات درشرکت های فعال مستقر در شهرک های صنعتی استان گلستان عنوان همایش: كنفرانس علمي پژوهشي دستاوردهاي نوين در مطالعات علوم مديريت، حسابداري و اقتصاد ايران زمان: 27 آذر 1399 دوره: 4 نویسنده: رمضانی کریمی سیده زهره* کلید واژه: تعامل اجتماعی,اعتماد,دیدگاه مشترک,محتوا تسهیم اطلاعات,کیفیت تسهیم اطلاعات,عملکرد سازمانی و عملکرد مسئولیت پذیری بارگیری متن کامل: 4 : ارائه تکنیک های اطمینان بخش به تجارت الکترونیکی عنوان همایش: كنفرانس علمي پژوهشي دستاوردهاي نوين در مطالعات علوم مديريت، حسابداري و اقتصاد ايران زمان: 27 آذر 1399 دوره: 4 نویسنده: دانشور عاطفه*,اسدپور شعله,بلوچ محمود کلید واژه: اعتماد,خریدار,تجارت الکترونیک بارگیری متن کامل: 5 : کانال های ارتباطی مدیریت و نقش آن ها در اثربخشی عنوان همایش: كنفرانس علمي پژوهشي دستاوردهاي نوين در مطالعات علوم مديريت، حسابداري و اقتصاد ايران زمان: 27 آذر 1399 دوره: 4 نویسنده: دانشور عاطفه*,پورقربانی شیجانی فاطمه,شکیب بهناز کلید واژه: کانال های ارتباطی,مدیریت ارتباطات,اثربخشی,مهارت های ارتباطی بارگیری متن کامل: 6 : بررسی جریانات نقدینگی و هزینه های سرمایه ای در شرکتهای بورسی عنوان همایش: كنفرانس علمي پژوهشي دستاوردهاي نوين در مطالعات علوم مديريت، حسابداري و اقتصاد ايران زمان: 27 آذر 1399 دوره: 4 نویسنده: دولابی عاطفه*,عبدلی محمدرضا کلید واژه: جریانات نقدینگی,هزینه های سرمایه ها بارگیری متن کامل: 7 : بررسی عوامل موثر بر معوق شدن مطالبات بانک قوامین (مورد مطالعه: استان خراسان شمالی) عنوان همایش: كنفرانس علمي پژوهشي دستاوردهاي نوين در مطالعات علوم مديريت، حسابداري و اقتصاد ايران زمان: 27 آذر 1399 دوره: 4 نویسنده: ابدالی علی*,خادم سیدمهدی,جاریانی کامبیز کلید واژه: بانک,مطالبات معوق,تسهیلات,تسهیلات گیرنده,تسهیلات غیرجاری بارگیری متن کامل: 8 : تاثیر تعلق سازمانی بر یادگیری سازمانی با تاکید بر یادگیری دو حلقه ای عنوان همایش: كنفرانس علمي پژوهشي دستاوردهاي نوين در مطالعات علوم مديريت، حسابداري و اقتصاد ايران زمان: 27 آذر 1399 دوره: 4 نویسنده: زکی محمدجواد* کلید واژه: تعلق سازمانی,یادگیری سازمانی,یادگیری دو حلقه ای,موفقیت,شکست بارگیری متن کامل: 9 : رفتار مصرف کننده خرده فروش الکترونیک و کانال های پیوندی عنوان همایش: كنفرانس علمي پژوهشي دستاوردهاي نوين در مطالعات علوم مديريت، حسابداري و اقتصاد ايران زمان: 27 آذر 1399 دوره: 4 نویسنده: شلتوک کار محمدجواد*,پورقربانی شیجانی فاطمه,بلوچ محمود کلید واژه: مصرف کننده,بازار الکترونیکی,خرده فروشی,کانال های آنلاین,کانال های پیوندی بارگیری متن کامل: 10 : چالش های پیاده سازی تجارت الکترونیک در ایران عنوان همایش: كنفرانس علمي پژوهشي دستاوردهاي نوين در مطالعات علوم مديريت، حسابداري و اقتصاد ايران زمان: 27 آذر 1399 دوره: 4 نویسنده: شلتوک کار محمدجواد* کلید واژه: تجارت الکترونیک,مزایا,موانع,چالش ها بارگیری متن کامل: صفحه 1 از 2