نسخه جدید سایت SID.ir

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
زمستان 1387 , دوره  38 , شماره  4 ; از صفحه 189 تا صفحه 210 .
 
عنوان مقاله: 

ضرورت تاسيس، ساختار آموزشي و محتواي برنامه درسي دوره کارشناسي ارشد آموزش علوم

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
 
چکیده: 
آموزش علوم، به عنوان يکي از مهم ترين حوزه هاي دانش بشري، همواره مورد توجه جوامع توسعه يافته بوده و راه گشاي توسعه اقتصادي، صنعتي، اجتماعي و فرهنگي است. با اين وجود، ساختار فعلي آموزش علوم، چه در مراکز تربيت معلم و چه در آموزش عالي کشور، تفاوت هاي اساسي با کشورهاي توسعه يافته دارد. با توجه به نبود دوره ويژه آموزش علوم در نظام آموزش عالي، اين مقاله به بررسي ضرورت تاسيس و چگونگي ساختار آموزشي و محتواي برنامه درسي يک دوره کارشناسي ارشد آموزش علوم مي پردازد. جامعه آماري پژوهش، شامل تمامي متخصصان آموزش علوم کشور است و از ابزار مصاحبه نيمه ساختار يافته براي جمع آوري داده ها استفاده شده است. تجزيه و تحليل داده ها با استفاده از تکنيک مقوله بندي انجام شده است.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
طرح های مرتبط: 
 
مقالات بین المللی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

نصر، ا.، و سلطانی، ا.، و پورقاضی، ا. (1387). ضرورت تاسیس, ساختار آموزشی و محتوای برنامه درسی دوره کارشناسی ارشد آموزش علوم. روانشناسی و علوم تربیتی, 38(4), 189-210. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=90641



Vancouver : کپی

نصر احمدرضا، سلطانی اصغر، پورقاضی اعظم. ضرورت تاسیس, ساختار آموزشی و محتوای برنامه درسی دوره کارشناسی ارشد آموزش علوم. روانشناسی و علوم تربیتی. 1387 [cited 2022May17];38(4):189-210. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=90641



IEEE : کپی

نصر، ا.، سلطانی، ا.، پورقاضی، ا.، 1387. ضرورت تاسیس, ساختار آموزشی و محتوای برنامه درسی دوره کارشناسی ارشد آموزش علوم. روانشناسی و علوم تربیتی, [online] 38(4), pp.189-210. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=90641.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 184 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی