APA :
کپیغباری بناب، ب.، و راقبیان، ر. (1387). تاثیر آموزش دو راهبرد فراشناختی SQP4R و خود- نظارتی, بر درک مطلب خواندن دانش آموزان پسر پایه دوم راهنمایی. روانشناسی و علوم تربیتی, 38(4), 67-85. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=90620
Vancouver :
کپی غباری بناب باقر، راقبیان رویا. تاثیر آموزش دو راهبرد فراشناختی SQP4R و خود- نظارتی, بر درک مطلب خواندن دانش آموزان پسر پایه دوم راهنمایی. روانشناسی و علوم تربیتی. 1387 [cited 2022May18];38(4):67-85. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=90620
IEEE :
کپی غباری بناب، ب.، راقبیان، ر.، 1387. تاثیر آموزش دو راهبرد فراشناختی SQP4R و خود- نظارتی, بر درک مطلب خواندن دانش آموزان پسر پایه دوم راهنمایی. روانشناسی و علوم تربیتی, [online] 38(4), pp.67-85. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=90620.