برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

ارزيابي برنامه دوره كارشناسي تربيت ‌بدني از ديدگاه‌ دانش ‌آموختگان شاغل در استان مركزي

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه اراک
 
چکیده: 

هدف از انجام اين پژوهش، ارزيابي برنامه دوره كارشناسي تربيت بدني از ديدگاه دانش آموختگان تربيت بدني شاغل در آموزشگاههاي استان مركزي است. متغير اصلي مورد بررسي، برنامه دوره كارشناسي تربيت بدني است، كه با استفاده از پرسشنامة محقق ساخته روا و پايا (α= 0.92)، ديدگاه دانش آموختگان جمع آوري شد. در اين ابزار، 16 سوال اصلي در مورد دروس تربيتي ، پايه، تخصصي، اختياري نظري و علمي وجود دارد. جامعه آماري 118 دانش آموخته شاغل در آموزشگاه هاي استان بود كه در مجموع 105 پرسشنامه به پرسشگران مسترد شد و همين تعداد به عنوان نمونه آماري تحقيق حاضر، قلمداد شده اند. داده هاي جمع آوري شده، با استفاده از روشهاي آمار توصيفي ارائه شد. همچنين از روشهاي تحليل واريانس براي مقايسة ميان دروس هر سوال و ديدگاه دانش آموختگان مراكز مختلف آموزش عالي و شهرهاي مختلف استان براي دروس مختلف، استفاده به عمل آمد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
 
استنادات: 
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

خلجی، ح. (1381). ارزیابی برنامه دوره کارشناسی تربیت ‌بدنی از دیدگاه‌ دانش ‌آموختگان شاغل در استان مرکزی . حرکت, -(پیاپی 13), 55-72. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=7459



Vancouver : کپی

خلجی حسن. ارزیابی برنامه دوره کارشناسی تربیت ‌بدنی از دیدگاه‌ دانش ‌آموختگان شاغل در استان مرکزی . حرکت. 1381 [cited 2021September28];-(پیاپی 13):55-72. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=7459



IEEE : کپی

خلجی، ح.، 1381. ارزیابی برنامه دوره کارشناسی تربیت ‌بدنی از دیدگاه‌ دانش ‌آموختگان شاغل در استان مرکزی . حرکت, [online] -(پیاپی 13), pp.55-72. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=7459.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 100 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی