نسخه جدید سایت SID.ir

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
بهار 1396 , دوره  16 , شماره  46 ; از صفحه 53 تا صفحه 60 .
 
عنوان مقاله: 

بررسي شاخص هاي بازاريابي داخلي و رابطه آن با کيفيت خدمات (مطالعه موردي: کارکنان بانک شهر در شهر شيراز)

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* گروه مدیریت، دانشگاه آزاد لامرد، ایران
 
چکیده: 
هدف اصلي از اين تحقيق بررسي شاخص هاي بازاريابي داخلي و رابطه آن با کيفيت خدمات است. امروزه با مطرح شدن دو مفهوم بازاريابي داخلي و کيفيت خدمات، اهميت و نقش تعيين کننده مشتريان دروني سازمان ها (کارکنان) در تحقق کيفيت خدمات بيش از پيش روشن تر شده است. در اين راستا تلاش تحقيق بر اين است تا رابطه عوامل بازاريابي داخلي با کيفيت ارائه خدمات به مشتريان در بانک شهر در شهر شيراز بررسي نمايد. روش تحقيق مورد استفاده برحسب هدف کاربردي، برحسب نوع داده ها توصيفي و از لحاظ نحوه اجرا همبستگي است. جامعه آماري تحقيق حاضر را کارکنان بانک شهر در شهر شيراز (950 نفر) تشکيل مي دهند که بر اساس فرمول کوکران، تعداد 274 نفر بعنوان نمونه آماري انتخاب شده اند. ابزار گردآوري داده دو پرسشنامه است: پرسشنامه اول بازاريابي داخلي را مي سنجد و پرسشنامه دوم کيفيت خدمات را اندازه گيري مي کند. براي برآورد اعتبار پرسشنامه ها از ضريب آلفاي کرونباخ که به ترتيب 0. 85 و 0. 81 مي باشد استفاده شده است. همچنين براي آزمون فرضها از آزمون همبستگي اسپرمن و آزمون فريدمن استفاده شده است. نتايج نشان مي دهد بين شاخص هاي بازاريابي داخلي وکيفيت خدمات رابطه معناداري وجود دارد.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
  • ندارد
 
مقالات همایشی مرتبط: 
  • ندارد
 
طرح های مرتبط: 
  • ندارد
 
مقالات بین المللی مرتبط: 
  • No item.
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

عسکری، ا.، و رحمانی، ف. (1396). بررسی شاخص های بازاریابی داخلی و رابطه آن با کیفیت خدمات (مطالعه موردی: کارکنان بانک شهر در شهر شیراز). مدیریت شهری, 16(46 ), 53-60. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=484368



Vancouver : کپی

عسکری احمد، رحمانی فاضل. بررسی شاخص های بازاریابی داخلی و رابطه آن با کیفیت خدمات (مطالعه موردی: کارکنان بانک شهر در شهر شیراز). مدیریت شهری. 1396 [cited 2022August15];16(46 ):53-60. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=484368



IEEE : کپی

عسکری، ا.، رحمانی، ف.، 1396. بررسی شاخص های بازاریابی داخلی و رابطه آن با کیفیت خدمات (مطالعه موردی: کارکنان بانک شهر در شهر شیراز). مدیریت شهری, [online] 16(46 ), pp.53-60. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=484368.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 164 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی