نسخه جدید سایت SID.ir

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
زمستان 1396 , دوره  7 , شماره  28 ; از صفحه 71 تا صفحه 93 .
 
عنوان مقاله: 

مقايسه اثربخشي آموزش تاب آوري و تنظيم هيجان بر داغ اجتماعي ادراک شده و تحمل رواني مادران داراي کودکان مبتلا به فلج مغزي

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه آزاد اسلامی، واحد اصفهان، خوراسگان، اصفهان، ایران
 
چکیده: 
لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
  • ندارد
 
مقالات همایشی مرتبط: 
  • ندارد
 
طرح های مرتبط: 
  • ندارد
 
مقالات بین المللی مرتبط: 
  • No item.
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

توفیقی، ز.، و آقایی جوشقانی، ا.، و گل پرور، م. (1396). مقایسه اثربخشی آموزش تاب آوری و تنظیم هیجان بر داغ اجتماعی ادراک شده و تحمل روانی مادران دارای کودکان مبتلا به فلج مغزی. روانشناسی افراد استثنایی, 7(28 ), 71-93. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=356186



Vancouver : کپی

توفیقی زهرا، آقایی جوشقانی اصغر، گل پرور محسن. مقایسه اثربخشی آموزش تاب آوری و تنظیم هیجان بر داغ اجتماعی ادراک شده و تحمل روانی مادران دارای کودکان مبتلا به فلج مغزی. روانشناسی افراد استثنایی. 1396 [cited 2022August17];7(28 ):71-93. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=356186



IEEE : کپی

توفیقی، ز.، آقایی جوشقانی، ا.، گل پرور، م.، 1396. مقایسه اثربخشی آموزش تاب آوری و تنظیم هیجان بر داغ اجتماعی ادراک شده و تحمل روانی مادران دارای کودکان مبتلا به فلج مغزی. روانشناسی افراد استثنایی, [online] 7(28 ), pp.71-93. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=356186.



 

 
بازدید یکساله 50 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی