نسخه جدید سایت SID.ir

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

بررسي عملکرد بازرگاني در شرايط ناهمگوني قدرت با توجه به نقش بازاريابي و استراتژي هاي پورتر

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه آزاد اسلامی رشت، رشت، ایران
 
چکیده: 
لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
-
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
  • ندارد
 
مقالات همایشی مرتبط: 
  • ندارد
 
طرح های مرتبط: 
  • ندارد
 
مقالات بین المللی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

فیاضی جولندان، آ. (1396). بررسی عملکرد بازرگانی در شرایط ناهمگونی قدرت با توجه به نقش بازاریابی و استراتژی های پورتر. تحقیقات بازاریابی نوین, 7(2 (پیاپی 25) ), 153-165. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=310136



Vancouver : کپی

فیاضی جولندان آرزو. بررسی عملکرد بازرگانی در شرایط ناهمگونی قدرت با توجه به نقش بازاریابی و استراتژی های پورتر. تحقیقات بازاریابی نوین. 1396 [cited 2022August17];7(2 (پیاپی 25) ):153-165. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=310136



IEEE : کپی

فیاضی جولندان، آ.، 1396. بررسی عملکرد بازرگانی در شرایط ناهمگونی قدرت با توجه به نقش بازاریابی و استراتژی های پورتر. تحقیقات بازاریابی نوین, [online] 7(2 (پیاپی 25) ), pp.153-165. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=310136.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 71 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی