فهرست دوره های نشریه : 5 دوره سال 1398 دوره 26 (دوره جديد), شماره 13 سال 1397 سال 1396 سال 1394 سال 1393
فهرست مقالات نشریه: دو فصلنامه راهبردهاي بازرگاني, بهار و تابستان 1398, دوره 26 (دوره جديد), شماره 13 12 مقاله 1 : طراحی الگوی مدیریت ارتباط صنعت بانکداری ایران با فین تک ها و استارتاپ-های فین تکی با رویکرد نظریه داده بنیاد نویسنده: نجفي فريبا,ايراندوست منصور*,سلطان پناه هيرش,شيخ احمدي امير صفحه: از 1 تا 18 کلید واژه: مديريت ارتباط با شرکاءفناوري مالي(فين تک)استارتاپصنعت بانکدارينظريه داده بنياد مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 2 : طراحی مدل عملکرد بازاریابی بانک: تبیین نقش کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک و استراتژی های مدیریت ارتباط با مشتری، با نقش تعدیل گر فرهنگ نویسنده: الصبري بشير,خدادادحسيني سيدحميد*,مشبکي اصغر,احمدي پرويز صفحه: از 19 تا 38 کلید واژه: استراتژي هاي ارتباط با مشتريمديريت ارتباط با مشتريعملکرد بازاريابيکيفيت خدمات بانکداري الکترونيکفرهنگ مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 3 : ارائه مدلی برای ریسک های موجود در صنعت بیمه ایران نویسنده: مظلومي نادر*,ناطقي علي اکبر صفحه: از 39 تا 58 کلید واژه: ريسک مديريت استراتژيکريسک مديريت راهبرديريسک استراتژيکصنعت بيمهداده بنيادمدلسازي معادلات ساختاري مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 4 : بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد بازاریابی با تبیین نقش میانجی نوآوری و حافظه بازاریابی نویسنده: دهقاني سلطاني مهدي*,محمدي اسفنديار,همتي امين,رئوفي مصطفي صفحه: از 59 تا 78 کلید واژه: مديريت ارتباط با مشتريعملکرد بازاريابيحافظه بازاريابينوآوري بازاريابيشرکت هاي بيمه مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 5 : طراحی مدل ارزش ویژه نیروی فروش مبتنی بر خلق ارزش در زنجیره فروش با استفاده از رویکرد S-O-R (ﻣ ﻄ ﺎ ﻟ ﻌ ﻪ ﻣ ﻮ ردی: شعب بانک دی در شهر تهران) نویسنده: خدامي سهيلا,اصانلو بهاره,شريفي مهسا* صفحه: از 79 تا 98 کلید واژه: رويکرد S-O-Rارزش ويژه نيروي فروشريسک ادراک شدهشهرت نيروي فروش مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 6 : بررسی تأثیر قابلیت های پویا بر عملکرد سازمانی با میانجی گری قابلیت های بازاریابی و فنی و بررسی نقش تعدیل گر تغییرات محیطی نویسنده: بلوچي حسين,ملکي مين باش رزگاه مرتضي*,فيض داوود,حسن قلي پور طهمورث صفحه: از 99 تا 118 کلید واژه: قابليت پوياسنجشساختاردهي مجددقابليت بازاريابيقابليت فنيتغييرات محيطي مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 7 : الگوی کیفی شراکت استراتژیک در کسب و کارهای کوچک و متوسط نویسنده: حقيقي کفاش مهدي*,مظلومي نادر,خليل نژاد شهرام,مشفق مهدي صفحه: از 119 تا 132 کلید واژه: کسب و کارهاي کوچک و متوسطشراکت استراتژيکصنعت نرم افزارتحليل دلفي مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 8 : تجربه زیسته مصرف کنندگان در محیط فروشگاه های آنلاین بر اساس چارچوب محرک-ارگانیسم-پاسخ (SOR) نویسنده: پورسعيد محمدمهدي,سلطاني نژاد نيما,رشيد علي اصغر* صفحه: از 133 تا 146 کلید واژه: اعتمادريسک ادراک شدهعناصر محيطي فروشگاه آنلاينقصدخريدمدل SOR مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 9 : تدوین سناریوهای مطلوب بازاریابی با رویکرد شبیه سازی عامل محور (مورد مطالعه: بانک تجارت ایران) نویسنده: جليليان نگار,زنجيرچي سيدمحمود*,ناصرصدرآبادي عليرضا,اصغرپورماسوله احمدرضا صفحه: از 147 تا 166 کلید واژه: برنامه ارتباطات يکپارچه بازاريابيمدلسازي عامل محورروش طراحي آزمايش هاي تاگوچيبانک تجارت مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 10 : تبیین جایگاه سازمان در بازار رقابتی از منظر ابعاد مشتری (مورد مطالعه: شرکت های عمرانی و پیمانکاری ایران) نویسنده: رمضانيان محمدرحيم,ياکيده کيخسرو,تفقدي حميدرضا* صفحه: از 167 تا 180 کلید واژه: رقابتبازارارزشمشتريجايگاه سازمان در بازار رقابتي مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 11 : تأثیر کارآفرینی محوری و بازارمحوری بر عملکرد بازار شرکت های دانش بنیان با نقش میانجی قابلیت بازاریابی و اثربخشی بازاریابی (موردمطالعه: شرکت های دانش بنیان شهر بوشهر) نویسنده: اسماعيل پور مجيد*,حميديان پور فخريه,محمدي زهرا صفحه: از 181 تا 198 کلید واژه: کارآفريني محوريبازارمحوريعملکرد بازارقابليت بازاريابياثربخشي بازاريابي مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 12 : مدل هم آفرینی ارزش راهبردی در صنعت بانکداری ایران نویسنده: رحمان سرشت حسين,رحيميان مهرنوش* صفحه: از 199 تا 215 کلید واژه: هم آفريني ارزش راهبرديهم آفريني ارزش سازمانيهم آفريني ارزش مشتريتحليل محتواي کيفيصنعت بانکداري ايران مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: