بلاگ

پایگـاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی

حذف جدول در ورد بدون از بین رفتن محتوای آن


جدول را با تمام محتویات سند MS Word حذف کنید

گاهی جدولی در ورد رسم کردید و نیاز دارید تا جدول حذف شود و محتوای آن به صورت متن در سندتان قرار بگیرد. نرم افزار ورد Word این امکان را برای شما فراهم کرده است. برای انجام این کار مراحل زیر را انجام دهید و یا در صورت نیاز به فیلم مراجعه کنید.

  • جدول را انتخاب کنید.
  • دو تب Layout و Design در سند فعال می شوند.
  • روی تب Layout کلیک کنید.
  • روی Convert to Text کلیک کنید.
  • جدول شما به متن تبدیل شد.

آموزش word برای پژوهشگران

پست های مرتبط

حذف لینک در ورد

تاریخ: 1401/03/22

بازدید: 160

1401

زمان مطالعه: 2 دقیقه

برداشتن لینک در ورد

مدرس

@ins

مندلی: شبکه اجتماعی رایگان برای رصد مدارک علمی از اسکوپوس

تاریخ: 1398/10/11

بازدید: 3291

1398

زمان مطالعه: 5 دقیقه دقیقه

دریافت کد نویسنده بدون نیاز به دسترسی اسکوپوس

مدرس

@ins

اضافه کردن تب اندنوت در ورد

تاریخ: 1400/12/28

بازدید: 4306

1400

زمان مطالعه: 5 دقیقه دقیقه

نرم افزار اندنوت ، نرم افزاری است که برای مدیریت  منابع علمی به کار می رود . یکی از امکانات نرم افزار اندنوت ، ارجاع دهی در ورد است .

مدرس

@ins

تنظیم سطوح در عناوین و شرح ها از راست به چپ

تاریخ: 1400/06/16

بازدید: 451

1400

زمان مطالعه: 5 دقیقه دقیقه

اصول نگارش پایان نامه, چگونه توضیحات مربوط به اشکال را راست چین بنویسیم, آموزش ورد

مدرس

@ins

اضافه کردن شماره فصل به شرح در ورد

تاریخ: 1400/06/15

بازدید: 1565

1400

زمان مطالعه: 5 دقیقه دقیقه

زمانی نیاز دارید در نرم افزار ورد شرح نمودارها، جدول ها، شکل ها، عکس ها را به این صورت بنویسید: جدول 2_فصل اول. برای انجام این کار به چند قدم نیاز دارید که این پست به شما آموزش می دهد.

مدرس

@ins

حذف ارجاع اندنوت در ورد

تاریخ: 1400/01/24

بازدید: 7018

1400

زمان مطالعه: 5 دقیقه دقیقه

آشنایی با اندنوت

مدرس

@ins

نصب استایل اندنوت

تاریخ: 1400/11/17

بازدید: 2428

1400

زمان مطالعه: 5 دقیقه دقیقه

برای اینکه شیوه ارجاعی خود را به راحتی تغییر دهید نیاز دارید که استایل آن را دریافت کنید و در نرم افزار اندنوت نصب کنید .

مدرس

@ins

تبدیل ورد به پی دی اف با حفظ ساختار سلسله مراتبی

تاریخ: 1400/06/21

بازدید: 5023

1400

زمان مطالعه: 5 دقیقه دقیقه

در نگارش اسناد طولانی معمولا ساختار سلسله مراتبی برای آن ایجاد می کنیم.برای حفظ ساختار سلسله مراتبی ساخته شده ورد در فایل پی دی اف لازم است چند کار انجام دهید. این پست به شما کمک می کند.

مدرس

@ins

چگونه در اکسل سطرهای تصادفی انتخاب کنیم؟

تاریخ: 1399/06/24

بازدید: 4777

1399

زمان مطالعه: 5 دقیقه دقیقه

انتخاب سطر رندم

مدرس

@ins

تغییرات اعمال شده track change را در سند ورد به هایلایت تبدیل کنید

تاریخ: 1400/08/01

بازدید: 522

1400

زمان مطالعه: 5 دقیقه دقیقه

پس از تغییر اسناد علمی مثل پایان نامه، کتاب یا مقاله نیاز دارید که این تغییرات را به استاد راهنما یا داور نشان دهید. در ورد word قسمتی به نام tracked changes وجود دارد که با استفاده از آن می توانید تغییرات انجام شده در سندتان را نشان دهید .

مدرس

@ins