در این کارگاه مباحثی همچون با آشنایی پایگاه های معتبر بین المللی ، آشنایی با ISI , SCOPUS، آشنایی با شناسایی نشریات معتبر، آشنایی با نحوه جستجو، آشنایی با ترفندهای جستجو مطرح میگردد
پایگـاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی
تاریخ: 1399/11/21
بازدید: 3299
زمان مطالعه: 5 دقیقه
کلیدواژگان: ترفندهای جستجو | گوگل | جستجو در گوگل | جستجوی پیشرفته
ترفندهای جستجو
در این پست به شما آموزش داده می شود تا چگونه آخرین اطلاعات در خصوص موضوع مورد نظر خود را جستجو کنید. برای مثال شما به دنبال آخرین تعداد بیماران مبتلا به کرونا هستید، با محدود کردن زمان جستجوی خود می توانید آخرین تعداد مبتلایان یک روز را بازیابی کنید. برای آموزش فیلم را ملاحظه کنید.
تکنیک های جستجو در گوگل: استفاده از عملگر Not
پست های مرتبط
تاریخ: 1400/08/01
بازدید: 522
1400
زمان مطالعه: 5 دقیقه دقیقه
پس از تغییر اسناد علمی مثل پایان نامه، کتاب یا مقاله نیاز دارید که این تغییرات را به استاد راهنما یا داور نشان دهید. در ورد word قسمتی به نام tracked changes وجود دارد که با استفاده از آن می توانید تغییرات انجام شده در سندتان را نشان دهید .
@ins
تاریخ: 1400/03/22
بازدید: 4137
مقاله مروری چیست
تاریخ: 1400/06/16
بازدید: 451
اصول نگارش پایان نامه, چگونه توضیحات مربوط به اشکال را راست چین بنویسیم, آموزش ورد
تاریخ: 1398/10/11
بازدید: 3291
1398
دریافت کد نویسنده بدون نیاز به دسترسی اسکوپوس
تاریخ: 1400/04/08
بازدید: 740
رسم pivot table
تاریخ: 1400/05/19
بازدید: 2362
سامانه علمسنجی اعضای هیات علمی به رتبه بندی اعضای هیات علمی وزارت بهداشت میپردازد.
تاریخ: 1400/07/19
بازدید: 998
پاورپوینت ابزاری است که به شما کمک می کند تا ارائه خود را منحصر به فرد کنید و آنچه به آن نیاز دارید بسازید . در این پست یاد می گیریم تا یک تایمر شمارش معکوس را در پاورپونت قرار دهیم تا زمان ارائه برای خودمان و حضار مشخص شود.
تاریخ: 1400/09/20
بازدید: 2281
گاهی گزارش یا سند طولانی را به صورت پی دی اف دریافت می کنید و می خواهید آن را به دو یا چند قسمت تقسیم کنید و یا اینکه فقط به چند صفحه آن نیاز دارید . برای انجام این کار این پست را مطالعه فرمایید .
تاریخ: 1401/05/05
بازدید: 103
1401
زمان مطالعه: 3 دقیقه
وقتی شما مقالهتان را منتشر میکنید نیازی به توضیح آنچه انجام دادید برای محققان و همکاران متخصص خود ندارید. اما مقاله شما برای افراد عامه نامفهوم است. پس باید چه کار کرد؟
تاریخ: 1400/06/21
بازدید: 5023
در نگارش اسناد طولانی معمولا ساختار سلسله مراتبی برای آن ایجاد می کنیم.برای حفظ ساختار سلسله مراتبی ساخته شده ورد در فایل پی دی اف لازم است چند کار انجام دهید. این پست به شما کمک می کند.